הורוסקופ חודשי אוקטובר 2017

הורוסקופ חודשי מזל קשתחודש אוקטובר יהיה עבור מזל קשת חיובי. עכשיו, לפי הורוסקופ חודשי ניתן לחוש צמיחה במישור האישי גם במישור המקצועי. לאחר אמצע החודש אתם תתחילו להיות יותר קשובים לצרכים שלכם.

קריירה
הנה חודש שבו, ככל הנראה, אתם עובדים עם די הרבה הנאה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית חייו המקצועיים של מזל קשת דינאמיים, במילים אחרות, יש לו שליטה על הכל. יהיה טוב לנצל את התקופה הזאת כדי להגדיר את המטרות וסדר עדיפויות בעבודה.

אהבה
מאדים, שליט מזל ,קשת לפי אסטרולוגיה חודשית מתחיל בנסיגה דווקא בבית היחסים. התנועה הזו היא לא טבעית ומביאה מתחם, התרחשויות בלתי רגילות, ומהלך האירועים יכול לפנות לכיוונים לא צפויים.

כסף
כלכלית, לפי הורוסקופ אתם צריכים להיזהר ולשים לב לכל הפרטים אפילו הכי קטנים בכל מה שקשור להכנסות והוצאות. תתחילו לסדר את הסכמים הקשורים לכסף כי הכל חייב להיות מאוד ברור.

בריאות
ילידי מזל קשת חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי כבר עלו יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. על פי הורוסקופ פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם לחשוב על בריאותכם ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

הטיפ החודשי
החודש מומלץ מאש למנוע ממצבים אשר עשויים לגרום לסכסוכים! בחלק השני של החודש רצוי להיזהר מאד לא להתקרב לאנשים שהם חולים מפני שיש סכנה של התדבקות.



4,359 גולשים צפו בעמוד זה