הורוסקופ חודשי יולי 2016

הורוסקופ חודשי מזל קשתבחלקו הראשון של חודש יולי על פי הורוסקופ חודשי האירועים זורמים ללא הרף ומזל קשת חייב להיות זהיר מאד כדי שהדברים לא ילכו לכיוון הלא רצוי ואולי להפוך למשהו לא נעים. אם לא חשבתם עדיין לעשות כמה שינויים בחייכם, טוב תעשה לעשות זאת לע מנת שהאירועים לא יפתיעו אתכם.

קריירה
הקריירה של מזל קשת חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
מרקורי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות לוקה בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות האלה היא התקשורת הלקויה בין בני הזוג, אך תמיד ניתן לתקן זאת.

כסף
גם אם בני מזל קשת מרוויחים מספיק כסף עליו לדעת גם לחסוך כדי שבעתיד לא יצטרכו לדאוג לביטחון הכלכלי. לפעמים הפזיזות לגבי קבלת החלטות לגבי ההוצאות לא יתרמו ליציבות הפיננסי.

בריאות
מבחינה פיזית, לפי אסטרולוגיה חודשית אתם בכושר די טוב, אבל הלחצים משפיעים על מצבכם הנפשי שהוא עדין. אתם חייבים להימנע ממתח ועומס אחרת המצב הפיזי הדרדר.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לצאת להרפתקאות רומאנטיות אם יש קשר שכבר קיים. עדיף לפעול עם אחריות כדי שלא תגיעו יותר מאוחר למצב שתצטערו על מה שעשיתם. תבלו כל רגע פנוי ביחד עם בני הזוג בבית או קחו את בני זוגכם ותצאו לבלות בחוץ. לא תצטערו!



4,492 גולשים צפו בעמוד זה