הורוסקופ חודשי יולי 2017

הורוסקופ חודשי מזל קשתהורוסקופ חודשי מכריז עבור מזל קשת על חודש יוליכחודש עמוס במישור המקצועי. בנוסף, הודות השפעות של כוכבי הלכת מאדים והשמש התשוקה משתלטת בכל מה שקשור לחיים הסנטימנטאליים. למרות כל זה אתם מעדיפים לבלות הרבה זמן לבד.

קריירה
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית בני מזל קשת עושים עבודה קשה, אבל את התוצאות תראו אותן בקרוב. אתם תהינו מהצלחה בקריירה, תוכיחו יעילות, כשרון, יוזמה ויצירתיות. אתם אנשים לוחמניים ופעילים וזה יעזור לכם להשיג את היעדים.

אהבה
מלבד הרגעים הרומנטיים, החודש יהיו גם רגעים מתוחים, כי לפעמים אתם פועלים באימפולסיביות. מצד אחד אתם רוצים לכבוש בכל מצב, אך נוטים להיות פזיזים ועושים המון טעויות. אם אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה, תנסו להפגין את הרגשות בצורה נעימה.

כסף
אתם עובדים עם אנשים אמינים אשר יתמכו בכם ללא תנאי וביחד עם עוצמה וביטחון תוכלו לבצע את המשימות. ההצלחה היא כמעט כאן, כך שאתם חייבים להאמין בעצמכם ללא שום היסוס. מבחינה פיננסית אתם נהנים מרווחים כספיים יפים.

בריאות
מזל קשת ייהנה ממצב בריאותי מצוין, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. אתם מלאי אנרגיה, כוח פיזי ונפשי. עם זאת, אל תסחפו, כי אתם נוטים להיות מתחים ועצבים,. העבודה שאתם עובדים קשה בשלב זה ולא כדאי להיות בכל מיני פעילויות.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לבני מזל קשת לנסות לקחת את הזמן כדי לממש כל מני דברים. אתם זקוקים למנוחה ורגיעה, לשלב עבודה עם הנאה, לפעול בשלווה. החודש אתם נוטים לפציעות ותאונות.



4,181 גולשים צפו בעמוד זה