הורוסקופ חודשי יוני 2016

הורוסקופ חודשי מזל קשתחודש יוני יהיה עבור מזל קשת די חיובי. עכשיו, לפי הורוסקופ חודשי ניתן לחוש צמיחה במישור האישי גם במישור המקצועי. לאחר אמצע החודש אתם תתחילו להיות יותר קשובים לצרכים שלכם.

קריירה
אמנם החודש לא נטול עצבנות ודפיקות לב, אך בסך הכל הוא מסתמן כחודש די מוצלח עבור מזל קשת. השמש ומרקורי עוברים דרך בית הקריירה של מזל קשת, אשר באופן מסורתי זה סימן טוב עבור המוניטין, היוקרה והסטאטוס שלו. לא לשכוח שמאדים נסוג וזה יכול לגרום לבעיות.

אהבה
תיהנו! בתחילת החודש ונוס, כוכב ההרמוניה ושל האהבה אוהבים, נכנס למזל שלכם והוא נשאר שם עד לקראת סוף החודש. עם ונוס לידכם לאהבה, חמלה, לשמחה, להנאה וליופי יש יותר המקום בחייכם.

כסף
כוכב הלכת ונוס, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, נמצא בעמדה חזקה, בבית הרווח של מזל קשת. לפי כך, הדברים מתחילים לזוז בעבודה יותר טוב ומתחילים להיות יותר רווחיים. יכול להיות שדווקא בשבוע השני של החודש יהיו קצת בעיות פיננסיות.

בריאות
סוף החודש לפי אסטרולוגיה חודשית מביא הקלה גדולה: מאדים עוזב וכך אם היו לכם בעיות בריאות, בשמונת החודשים האחרונים, עכשיו אתם יכול לצפות לשיפור משמעותי במצבכם הבריאותית. למרות זאת, עד סוף החודש רצוי להיזהר, , במיוחד לגבי זיהומים, דלקות ופגיעות.

הטיפ החודשי
למרות שאתם יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.



4,581 גולשים צפו בעמוד זה