הורוסקופ חודשי יוני 2017

הורוסקופ חודשי מזל קשתמזל קשת הרגיש מאד לחוץ בחודש הקודם ועכשיו על פי תחזית אסטרולוגית חודשית חודש יוני מביא תחושה חזקה של שחרור והתקדמות. אתם נמצאים במצב טוב במיוחד בכל מה שקשור ללימודים, תקשורת ורעיונות. ונוס חזר עכשיו ישר למזל שלכם בתנועה ישירה.

קריירה
ככל הנראה, אתם תעבדו די הרבה ולפי הורוסקופ חודשי חייכם המקצועיים יהיו דינאמיים או במילים אחרות, תהיה לכם שליטה על הכל. תנצלו את התקופה הזאת כדי להתמקד במטרות ולקבוע סדר עדיפויות חדש בעבודה.

אהבה
החודש אתם תהיו יותר מעשיים מאשר רומנטיים. האהבה של מזל קשת צריכה עכשיו ביטחון ואמצעים מוחשיים. הארנק המלא של בני הזוג ישחק תפקיד יותר חשוב מאשר צעידה תחת אור הירח.בחלקו האחרון של החודש  שבתאי יתחיל לעורר בכם רגשות.

כסף
עם ונוס ומרקורי בבית הכסף של מזל קשת החלק הראשון של החודש יהיה חיובי למדי מבחינה פיננסית. מצב זה יאפשר לכם רכישות של כל מני דברים, אך שימו לב גם לעתיד הלא רחוק כי הדברים עלולים להשתנות וטוב תעשו אם גם תחסכו.

בריאות
אתם תצליחו לחזור לכושר, מפני שבתחילת החודש מרקורי מסיים את הנסיגה וחוזר למסלול נורמאלי. מבחינה נפשית, אתם במצב מצוין, כי ונוס דואג שתהיו שמחים, אופטימיים לרואות את הדברים בוורוד. אסטרולוגיה חודשית מבשרת שהאופטימיות הזו תשלוט עוד שנה.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לקבל שום החלטה לגבי חיי הזוגיות מפני שזה לא הזמן המתאים כרגע. תנסו להיות יותר קשובים לכל התלונות שחלק גדול מהן מוצדקות.



4,743 גולשים צפו בעמוד זה