הורוסקופ חודשי פברואר 2017

הורוסקופ חודשי מזל קשתמזל קשת על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מקבל את הרושם שהכל עומד במקום סביבו וזה אומר שלשון המעטה שחודש זה הוא חודש פחות טוב. עם זאת ילידי מזל קשת מלאי רצון להתחיל פרויקטים חדשים.

קריירה
לפי הורוסקופ חודשי ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל קשת ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
אם מזל קשת ינסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. על פי אסטרולוגיה חודשית הרווקים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון ומתחילים לחשוב על העתיד ועל הנישואין.

כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, תהיה הקלה עבור מזל קשת .

בריאות
מזל קשת חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לצאת להרפתקאות רומאנטיות אם יש קשר שכבר קיים. עדיף לפעול עם אחריות כדי שלא תגיעו יותר מאוחר למצב שתצטערו על מה שעשיתם. תבלו כל רגע פנוי ביחד עם בני הזוג בבית או קחו את בני זוגכם ותצאו לבלות בחוץ. לא תצטערו!



4,188 גולשים צפו בעמוד זה