מזל קשת הורוסקופ חודשי ינואר 2018

הורוסקופ חודשי מזל קשתאם תהיה מתיחות בין מזל קשת לבין בני זוגם בגלל המונוטוניות או חוסר אמון, שיחות והגלויות עשויות לסייע לפתור אפילו קונפליקטים קשים. בסופו של דבר, תלוי איך אתם תצליחו לנהל את המתח הפנימי.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית כל המחלוקות בניכם לבין העמיתים לעבודה מתחילים להיעלם. עד עכשיו היה “דיאלוג של החירשים” אך כבר מתחילת החודש כולם יהיו קשובים יותר זה לזה ובכך האווירה במקום העבודה תהיה פחות מתוחה.

אהבה
במהלך חודש ינואר מזל קשת יצטרך להתמודד עם שיחות מביכות מול בני הזוג, עקב חשדות לא בדיוק מופרכים. אלה שיודעים שהם צדיקים יצטרכו לתת הסברים, אחרת מערכת היחסים בסכנה.

כסף
החודש צפוי שכעת ההשפעות של כוכבי הלכת כגון וונוס והשמש יגרמו לכך שבמישור הפיננסי הדברים רק הולכים ומשתפרים. רק לשים לב להוצאות מיותרות!

בריאות
למרות שהמצב הכללי של מזל קשת נראה שמשפר בהדרגה, עדיין לא הכל בסדר. על פי אסטרולוגיה חודשית המתח הוא אחד האויבים, ולכן הפזיזות והקיצוניות יכולים להביא אתכם למצבים לא ריצוים.

הטיפ החודשי
רצוי לפי הורוסקופ חודשי לא תמיד לסמוך על עזרתם של אחרים. לשים לב לריב עם חבר קרוב כי זה יעלה לכם ביוקר. מזל קשת יצטרך לעשות מחוות מרהיבות כדי להשלים איתו.



4,807 גולשים צפו בעמוד זה