מזל קשת הורוסקופ חודשי פברואר 2018

הורוסקופ חודשי מזל קשתהבעיה של מזל קשת היא שמאדים נמצא בנסיגה וביחסים מתוחים עם מספר כוכבי לכת. לפי הורוסקופ חודשי מאדים יכול להביא להתרגשות מוגזמת, לסובייקטיביות, לנטייה לקחת סיכון, לאגרסיביות ולאירועים שונים לא נעימים.

קריירה

חודש פברואר מביא עבור מזל קשת כמה הישגים בעבודה, אבל גם כמה בעיות קטנות. יש לכם הרבה אנרגיה, כוח ומנסים להוכיח לאחרים שאתם מסוגלים להרבה יותר, אך בקרב שלכם, זה נראתה שאתם שוככים את אלה שקרובים אליכם.

אהבה

וונוס, כוכב האהבה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, מפזר המון רגשות על מזל .קשת אתם סוגדים לאהבה, אבל החודש, האהבה יכולה להיות קשורה לקריירה או לימודים. מאדים ממשיך לגרות את האינסטינקטים, למרות האופי שלכם שבדרך כלל הוא רציונאלי.

כסף

לפחות לגבי הבריאות מזל קשת החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי הורוסקופ המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

בריאות

מבחינה פיזית מזל קשת בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכולה להיות קצת יותר עדינה. אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש על פי אסטרולוגיה חודשית הכוחות הפיזיים ירדו, אבל אסור לוותר יש ללכת ברגל, לרכב על אופניים, לרקוד, לשחות, בקיצור לעשות ספורט!

הטיפ החודשי

אם אתם תתמודדו עם דברים מסוימים באופן יותר רגועה ועם יותר הומור יותר, רק תרוויחו. הקיצוניות מכל סוג שהי תמיד יזיק, אם לא עכשיו בטוח יותר מאוחר.



4,484 גולשים צפו בעמוד זה