מזל קשת ובריאותו

מזל קשת ובריאותולדעת אנשים רבים, אחד הדברים החשובים ביותר זה הבריאות שלנו – בסופו של דבר שום דבר אינו שווה ללא בריאות איתנה. מזל קשת הוא אחד המזלות המעניינים ביותר, על פניו הוא אופטימי וחושב קדימה – אך לעיתים הוא צפוי מצוקות לא פשוטות בנוגע למצב הבריאותי שלו – למרות שלרוב הוא צפוי להיות בריא ופעלתן.

תחזית אסטרולוגית מזל קשת מתארת את הבנים הקשתיים ככאלה אשר אינם מתפשרים על הבריאות שלהם, הם תמיד נמצאים בכושר – ולא יתנו לעצמם להיכנס לפאניקה או מצוקה על כל דבר קטן. הורוסקופ מזל קשת לא מציין ברוב המקרים בעיות רפואיות מיוחדות, אך לעיתים נזקים בריאותיים עשויים להיגרם כתוצאה מפעילות ספורטיבית מרובה או מנגד עומס אשר נגרם כתוצאה מעבודה או מאמצים רבים. על מנת שבן מזל קשת ייהנה ממצב בריאותי תקין לאורך זמן, כל מה שעליו לעשות זה לפקח על הפעילות היומיומית שלו – תוך שמירה על תזונה בריאה ומנוחות תכופות מידיי פעם. אומנם הוא איננו אוהב לנוח על זרי הדפנה וחייב תמיד להימצא בפעולה, אך בין דבר אחד לדבר אחר – השתדלו לנוח מספר דקות על מנת לצבור אנרגיה ולהתכונן לאתגר הבא שעומד לבוא מולכם.

אסטרולוגיה מתארת באופן קצת שונה את בנות המזל, הם גם אוהבות מאוד לעשות ספורט – אך זאת לא תהיה הסיבה המרכזית לבעיות הרפואיות שלהן. ברוב הזמן הן יהיו בריאות מאוד, ויוכלו לקחת על עצמן משימות ומטלות רבות. אך בדומה לגברים העומס יכול להכריע אותם, ובסופו של יום גם להשבית אותם לתקופה לא קצרה. כל מה שעליכם לעשות זה לסנן את המטלות ולפרוס אותם לאורך זמן. העבודה אומנם חשובה אך אל תהססו לקחת לעיתים ימי חופש אם אינכם מרגישים טוב, התאמת מזלות קשת נקבה מחייב למצוא לה גבר אשר ידאג לה בכל זמן שהיא לא מרגישה טוב – על מנת שתרגיש מיוחד ושונה מכולן. גבר שלא יעשה זאת ככל הנראה לא יהיה איתה לאורך זמן, היא לא תהיה מוכנה להיות עם גבר שלא ידאג לה עד הסוף.



10,803 גולשים צפו בעמוד זה