מזל קשת לפי הקבלה

Sagittarius Kabbalahמזל קשת ע”פ הקבלה מתייחס אל כל אותם האנשים אשר נולדו בחודש כסליו, כאשר הדבר המרכזי שהקבלה מייחסת אל כל אותם האנשים הקשתים זה שחרור ואינדיבידואליות. הם מאוד אוהבים לעשות דברים אשר מתאימים להשקפת עולמם, כך מזל קשת לפי הקבלה מצטייר כאחד אשר רוצה וחייב לפעול בחופשיות – מבלי שיכתיבו לו מה לעשות ובאיזה דרך לנהל את חיו. החופש צריך להגיע בכל המישורים – המשפחתיים, הכלכליים ועוד. אך הקבלה מייחסת לבני מזל זה גם תכונות חברותיות ברמה גבוהה למדיי, הם יתחברו מאוד למרבית האנשים – ותמיד ירצו לעזור לחלש ולתרום לו מהידע שלהם. אסטרולוגיה גם היא בדומה מאוד לקבלה מייחסת לקשתים תכונות של חופשיות – אך שם מתואר הקשת כיותר ברוטאלי  וכוחני לעומת הקבלה.

תחזית אסטרולוגית מזל קשת ביחד עם הקבלה, מתריעות כי בני מזל קשת תמיד ירצו להיות בראש החץ – ואינם מוכנים להיות אחד מתוך רבים. הם מלאי באנרגיה, ויעדיפו לרוב לנתב את המרץ והאנרגטיות אל תוך העבודה או הקריירה שלהם על מנת להשיג מטרות שאותם הציבו לעצמם. הם לא יתפשרו במובן מאליו, ותמיד ינסו לחתור ולהגיע אל מטרות והישגים יוצאי דופן. מזל קשת על פי הקבלה אוהבים לקחת סיכונים בחיים שלהם, ומבחינתם ככל שהסיכון יהיה יותר גודל – כך הרווח העתידי גדל ביחד איתו. לעיתים מגיעים עם השאיפות הגדולות גם נפילות גדולות, אך החוזק הנפשי שלהם גורם להם לחזור מהר מאוד לנקודת ההתחלה.

התאמת מזלות קשת מצריכה לבחון בקפידה כל בן זוג אשר משדכים להם, בסך הכל מדובר באנשים נמרצים ובעלי דעה מובהקת – ולכן הם חייבים שיהיה איתם פרטנר אשר משדר איתם על אותו הגל. גם בקבלה אם נצטרך למצוא זוגיות עבור בני מזל קשת, נהיה חייבים להביא להם אנשים שיעניינו אותם – ויגרמו להם רצון להישאר בקשר לאורך זמן. בני זוג משעממים לא יחזיקו עם הקשתים הרבה זמן, שמהר מאוד יעדיפו לבדוק את האופציות הקיימות במקומות אחרים – על מנת שיקבלו את הטוב ביותר לעצמם.



34,873 גולשים צפו בעמוד זה