מזל קשת במיטה

Sagittarius in bedקשה מאוד לאבחן כיצד כל אחד יגיב במצבים מסוימים, מזל קשת במיטה לא רחוק ממזל קשת בחיים הרגילים – בני מזל זה לא אוהבים להיות משועממים בחדר המיטות – ותמיד ירצו שילמדו אותם דברים חדשים. אם הפרטנר שלהם לא ישדר מיניות ברמה גבוהה אך במקביל גם יגרום להם להימשך אליו מכל הבחינות – הם לא ירצו להגיע איתו לשלב הזה. אסטרולוגיה מתארת את בני מזל זה כאוהבי שליטה, כך גם בחיי המין שלהם הם ירצו לקחת את המשוכות לידיים – אך על בן או בת הזוג להיות דומיננטי באותה המידה על מנת שלא יהפוך להיות לא מורגש – דבר שיגרום לבני מזל קשת לאבד עניין ולבדוק אופציות אחרות.

לעיתים בני מזל קשת ייקחו פרטנרים חסרי ניסיון, עקב חוסר הרצון שלהם להמתין ולהסתדר על פי התנאים של מישהו אחר. המחשבות הגדולות של בני מזל זה מגיעים גם לחדר המיטות, כאשר הם תמיד חושבים כיצד לשפר את האינטימיות – ולהגביר את ההנאה. מזל קשת במיטה רוצה להיות דומיננטי, אך לא רוצה לראות שהתשוקה באה רק ממנו – אם תראו לו תשוקה הוא יחזיר לכם בתשוקה ולהפך. התאמת מזלות קשת מציינת כי הוא מאוד יתאים לבני מזל אריה, שהם מאוד דומיננטיים ואנרגטיים – זהו השותף שהקשתים צריכים איתם במיטה כזה שיעניין אותם כל הזמן.

אך אל תטעו, הורוסקופ מזל קשת אומנם מתאר אותם כאדונים לעצמם, אך בכל עת הם אוהבים להרגיש נאהבים – ושמישהו דואג להם. כך שאם אתם רוצים לכבוש אותם בחדר המיטות, תדאגו שזה יגיע בזמן וברגע המתאים. אומנם הקשתים תמיד רוצים להשיג את המטרות שלהם, ולא לחכות המון זמן עד שזה יקרה – אך בכל זאת ברגע שזה יהיה אמיתי אפילו הם ירגישו את זה. מזל קשת במיטה הוא פעלתן ומלא תשוקה, ואם אתם מחפשים פרטנר תוסס זה ללא ספק יכול להיות זיווג מוצלח עבורכם. אם תמצאו חן בעיניו הוא מהר מאוד ינסה להתחיל איתכם עד אשר העניינים יגיעו לאן שהוא מצפה.



24,578 גולשים צפו בעמוד זה

Sagittarius in bedמזל קשת במיטה
קשה מאוד לאבחן כיצד כל אחד יגיב במצבים מסוימים, מזל קשת במיטה לא רחוק ממזל קשת בחיים הרגילים – בני…
ReadMore1

 

Sagittarius woman in bedמזל קשת נקבה במיטה
לעולם אל תגידו לבת מזל קשת מה לעשות, היא רוצה להיות זאת שמכתיבה את התנאים – ושבן הזוג שלה ייתן לה חופש…
ReadMore1

 

Sagittarius man in bedמזל קשת זכר במיטה
הורוסקופ מזל קשת מתאר אותו כאדם אשר אוהב להמר, הוא לא אוהב יציבות – ותמיד ינסה להגיע למיטב על ידי לקיחת…
ReadMore1