מזל קשת נקבה במיטה

Sagittarius woman in bedלעולם אל תגידו לבת מזל קשת מה לעשות, היא רוצה להיות זאת שמכתיבה את התנאים – ושבן הזוג שלה ייתן לה חופש פעולה בכל התחומים. כמובן שהתנאים האלה מאפיינים מאוד גם את הקשתיות בחדר המיטות. נקבה בת מזל קשת במיטה תהיה מאוד ליברלית, היא לא תכתיב לך את התנאים שלה – על מנת שאתה לא תכתיב לה את התנאים שלך. היא מאוד אוהבת ספונטניות, ולכן היא לא רוצה לתכנן זמנים ומקומות מוגדרים – היא תסכים להתפרע ולעשות דברים שהיא לעולם לא חשבה שהיא יכולה לעשות בכל הקשור אל חדר המיטות.

אסטרולוגיה מביאה לקשתיות תכונות רבות, כאשר היא יכולה להיות פתוחה מאוד – אך בו בעת גם להגיד כל מה שיושב לה על הלב, דבר שיכול להתפרש כחוסר טאקט. הורוסקופ מזל קשת מתאר אותה ככזאת אשר אוהבת להשאיר רושם חיובי על כולם, ולכן היא יכולה להיראות כסנובית או קשה להשגה.

כאשר המטרה שלה היא שונה לגמרי. היא לא תתחיל עם גברים, ולכן אם אתם רוצים להרשים אותה תנסו אתם לגשת אליה על מנת שתראה כי אתם אלה שיוזמים. מזל קשת צריכה בן זוג חזק, שמצד אחד ירצה לשאוב ממנה את הידע שהיא מצפה להשרות אך מצד שני שיהיה עם דעה עצמאית ויוכל לעיתים לקחת את המשוכות אליו.

מזל קשת במיטה בעיקר הבנות רוצות להרגיש דומיננטיות, אך בדיעבד לתת לגברים שלהם את האפשרות לבחור דברים. תנסו להפתיע את הקשתיות כמה שיותר, על מנת שיישאר להם עניין בקשר.

התאמת מזלות קשת מתאר את הגבר האידיאלי עבורם כמאצ’ו גברי שסומך על אשתו אך חזק באותה המידה – זה הדבר שיכול להיות בן זוג אידיאלי עבורם גם במיטה. משחקים מקדימים יכולים להיות בונוס נחמד, בנות מזל קשת במיטה לא אוהבות להיות משועממות – ולכן אם לא תביאו להם דברים מיוחדים הן יכולות להיות בוגדניות מאוד ולבדוק אופציות מעניינות יותר. אז תנו להן חופש, אך תגוונו כמה שאפשר – זאת הדרך לכבוש אותן.



60,123 גולשים צפו בעמוד זה

Sagittarius in bedמזל קשת במיטה
קשה מאוד לאבחן כיצד כל אחד יגיב במצבים מסוימים, מזל קשת במיטה לא רחוק ממזל קשת בחיים הרגילים – בני…
ReadMore1

 

Sagittarius woman in bedמזל קשת נקבה במיטה
לעולם אל תגידו לבת מזל קשת מה לעשות, היא רוצה להיות זאת שמכתיבה את התנאים – ושבן הזוג שלה ייתן לה חופש…
ReadMore1

 

Sagittarius man in bedמזל קשת זכר במיטה
הורוסקופ מזל קשת מתאר אותו כאדם אשר אוהב להמר, הוא לא אוהב יציבות – ותמיד ינסה להגיע למיטב על ידי לקיחת…
ReadMore1