הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

הורוסקופ חודשי מזל קשתאם אתם מזל קשת החודש אמורות לפי תחזית אסטרולוגית חודשית להתרחש בעיות בחיי היומיום: בעבודה  וגם במשפחה. אתם חייבים לקבוע לעצמכם סדרי עדיפויות אחרת הדברים מסתבכים.

קריירה
אנשים משפיעים או הבוסים לפי הורוסקופ חודשי יכולים לשחק תפקיד חשוב בקריירה של מזל קשת. הביטחון העצמי הוא יותר גדול עכשיו ועם התמיכה המתאימה תוכלו לצעוד קדימה.

אהבה
אתם נכנסים לתוך תקופה לא פשוטה, לא יציבה בלשון המעטה וייתכן שהחודש מערכת היחסים תעבור טלטלה. לא נשללים כל מני האכזבות או חזרה לקשר ישן.

כסף
לפי הורוסקופ מזל קשת נהנה מאהדה והערכה, המוניטין מתחזק והיחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. גם הרצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה יאפשרו לו בעתיד רווחים יפים.

בריאות
החודש עשוי להיות קצת סוער מדי עבורכם, שוחרי שלווה ונוחות, אז זה יכול להשפיע על האיזון הפנימי שלכם. זה אפשרי להגיב באמצעות נטייה לכיוון הקיצוניות. לא לנסות לשחרר את הלחצים על ידי אכילה ושתייה! כדאי להרגיע את העצבים באמצעות בפעילות הפיזית אנרגטי ומתמשכת.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לשים לב לג’סטות ולתגובות שלכם. כוכב הלכת מרקורי תורם להבליט את כישורי האינטלקטואליים וכישורי התקשורת, של ניהול משא ומתן, כך שתנצלו את התקופה הזאת כקרש כפיצה בסולם הקריירה.



4,793 גולשים צפו בעמוד זה