הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

Sagittarius Monthly Horoscopeנפטון, כוכב אשר מגן על מזל קשת, יהיה ממוקם בזווית אשר יטיב להרגשה הכללית שלו. אמנם, אתם יותר חולמניים מהרגיל ויותר מנותקים מן המציאות אבל אולי זו הסיבה שאתם מרוצים מעצמכם.

קריירה
זה נראה שאתם תחליטו להיות יותר נחושים בעבודה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תהיו מעורבים באופן פעיל בכל מני משימות. בנוסף, המטרות שלכם הן ברורות ושאיפה היא להשיג הצלחה כמה שיותר מהר.

אהבה
חודש אוקטובר לפי הורוסקופ חודשי נראה כתקופה מלאה ברגשות עמוקים בזכות המעבר של ונוס דרך הבית השמיני של מזל קשת. ייתכן שתגלו סוד או עניין אינטימי אשר יגרום למתחים ותסכולים מבחינה רגשית.

כסף
באופן כללי המצב הכלכלי הוא טוב ואם יהיו לכם בעיות, זה אומר שאתם עושים משהו לא נכון ושאתם צריכים לעשות שינוי מסוים. מפני שנפטון נשאר בבית הכספים עד סוף השנה, זה לא טוב לקבל החלטות חשובות בתחום הפיננסי על סמך עצות של אחרים.

בריאות
בתחום הבריאות מזל קשת לא מרגיש הכי טוב, אך, גם לא יכולה להתלונן. אתם מאד רגישים, לכן, יש להימנע מכל סוג של מתח ולנסות להיות רגועים יותר. אל תבזבזו את האנרגיה בדברים לא חשובים ותנו לעצמכם זמן להירגע ולנוח.

הטיפ החודשי
אם אתם תרגישו פחות סבלניים, לא מוכנים להתפשר או שאין מספיק אהבה בחיים שלכם, זה רק בגלל שאתם לא מוכנים לשים את כל הקלפים על השולחן. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לנהל שיחה קנה עם בני הזוג כדי להבהיר להם מה מפריע לכם.



5,480 גולשים צפו בעמוד זה