הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

הורוסקופ חודשי מזל קשתמזל קשת מרגיש החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית שכל פעילות אשר בדרך כלל, היא שגרתית נראה עכשיו כמטלה. כדי לנצל למקסימום את המעבר של ונוס, חשוב לבני מזל קשת להאמין בכישרונותיו.

קריירה
מבחינת הקריירה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה פעילה, אבל במיוחד במחצית השנייה של החודש. כוכב הלכת מאדים ניכנס למסלול ישיר וכך חסימות כלשהן שהיו נעלמות וכך חוזים או שיתופי פעולה יתממשו בהצלחה.

אהבה
חודש אוקטובר אינו נטול מתח עבור מזל קשת, אך למרות זאת, המצב הוא די יציב. מצד שני, אתם נוטים להעלות את הרף ולהביע דרישות גדולות מהרגיל וזאת הסיבה לוויכוחים מיותרים.

כסף
למרות שהמאמצים בעבודה של מזל קשת מתוגמלים באופן סביר, טוב הוא יעשה לשמור על הכסף ולהימנע מהחלטות פיננסיות משמעותיות: לפי הורוסקופ חודשי כוכב הלכת מרקורי, שליט של בית הכסף, הוא בנסיגה וזה יכול לגרום לנזק או סיבוך כספי.

בריאות
הנסיגה של מרקורי עלולה לגרום לתחושה מסוימת של אי נוחות ושל חוסר אנרגיה בשבועות האחרונים של החודש הזה. לפי כך, עדיף להימנע ממצבים שבהם תגיעו לעייפות כרונית וכמובן היזהרו מה אתם אוכלים ובמיוחד כמה אתם אוכלים או שותים.

הטיפ החודשי
למרות שאתם יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.



4,334 גולשים צפו בעמוד זה