הורוסקופ חודשי אפריל 2016

הורוסקופ חודשי מזל קשתעל פי תחזית אסטרולוגית חודשית בתחום העבודה השבוע תוכלו למצוא הזדמנויות חדשות אשר יאפשרו לכם מבחינה פיננסית, לאזן את המצב כלכלי. זאת סיבה טובה לחשוב פעמיים לאן הולך הכסף שלכם.

קריירה
מרקורי, השליט בית העבודה של מזל קשת חידש את מסלולו הישיר כמה שעות לפני תחילת חודש אפריל כך שהבלבול נעלם וזרימת העבודה תחזור למצב הקודם. זה אפשרי שתתמודדו עם דברי דיבה.  

אהבה
לפי הורוסקופ חודשי ונוס, ומאדים יכולים להפעיל ולגרום בכל עת לעוינות. אז בחודש הזה יש סיכויים שתמיד יתפרצו סכסוכים חסרי טעם. ייתכן שגם בני הזוג שלכם מגיבים ב אופן אימפולסיבי מולכם, לא משנה על מה ולמה.

כסף
אתם עדיין עמוסים, אתה עובדים קשה או בתנאים מגבילים, אבל, למרבה המזל, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הכסף זורם, כך שיש לכם סיפוק לאור המאמצים שעשיתם.

בריאות
לא משנה כמה אתם עסוקים, לשים לב לבריאות כל הזמן. יש לתכנן את היום כך שיישאר לכם מספיק זמן למנוחה ויש לשמור על סדר מסוים בחיי היומיום.

הטיפ החודשי
אם מזל קשת מעורב במערכת יחסים, מומלץ שיאמץ גישה גמישה כלפי בני הזוג וללמוד מה זו פשרה. יזמות במיוחד בקשר לכספים, לא מומלצת עד אמצע החודש. אתם רוצים להיפטר מהתסכול, אבל אתם לא תבחרו את הנתיב הטוב ביותר.



4,764 גולשים צפו בעמוד זה