מזל קשת הורוסקופ חודשי דצמבר 2017

הורוסקופ חודשי מזל קשתחודש דצמבר יהיה עבור מזל קשת חודש די מוצלח. לפי הורוסקופ חודשי אתם תרגישו גם במישור האישי וגם במישור המקצועי התקדמות. החודש אתם תתחילו להיות יותר מודעים לצרכים שלכם.

קריירה
ככל הנראה, אתם נהנים במקום העבודה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית החיים המקצועיים של מזל קשת, מתנהלים במסלול מהיר, עם זאת יש לו שליטה על הכל. תנצלו את התקופה הזאת בכדי להגדיר הטרות ולקבוע סדר עדיפויות.

אהבה
כוכב הלכת מאדים לפי אסטרולוגיה חודשית מתחיל בנסיגה בבית מערכת היחסים. דבר זה יביא למתחים, התרחשויות בלתי צפויות. חלק מהאירועים האלה יכולים להיות לא נעימים ועם תוצאות שליליות.

כסף
אתם צריכים להיות יותר זהירים ולשים לב אפילו לפרטים הכי קטנים בכל מה שקשור להכנסות והוצאות כספיות. תתחילו לבדוק את המסכמים הקשורים לכסף שלכם אלמנת שהכל יהיה מאוד ברור.

בריאות
בני מזל קשת החודש חייבים לעקוב על בריאותם: יהיו כל מני דברים אשר ישפיעו לא לטובה על הבריאות. פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם להתייחס יותר לבריאותכם ולאמץ תזונה יותר בריאה ולעסוק בפעילות גופנית.

הטיפ החודשי
מומלץ החודש להימנע ממצבים אשר עשויים להתפתח לדברים לא רצויים! לקרת סוף מחודש רצוי להיזהר בכל מה שקשור לבריאות בגלל שיש סכנה להידבק מאנשים אחרים.



5,118 גולשים צפו בעמוד זה