הורוסקופ חודשי ינואר 2017

הורוסקופ חודשי מזל קשתמזל קשת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית בחודש ינואר 2017, מקבל את הרושם שהכל עומד במקום סביבו וזה אומר שלשון המעטה שחודש זה הוא חודש פחות טוב. עם זאת ילידי מזל קשת מלאי רצון להתחיל פרויקטים חדשים.

קריירה
החודש אתם חייבים לחשוב על מצבכם בעבודה, על אסטרטגיות או יוזמה, אז כדאי להכין את השטח. במידה מסוימת אתם מרגישים צורך עצום לשנות דברים בהתנהלות שלכם. עכשיו זה זמן טוב לעשות זאת מבלי להסס.

אהבה
עם ונוס, כוכב האהבה, ממוקם ממש בבני מזל קשת האהבה תמצא בקלות דרך אליו ותמלא את הנשמתו בהרבה אושר. יופיטר, לפי  הורוסקופ חודשי נמצא בבית החשיבה והתקשורת של מזל זה, ומביא לחיי הזוגיות תשוקה שהיא מוזנת  על ידי תקשורת והרמוניה נפשית.

כסף
גם אם אתם מרוויחים מספיק כסף תלמדו גם לחסוך כדי שגם בעתיד לא תצטרכו לדאוג לביטחון הכלכלי שלכם. העקשנות והפזיזות לגבי קבלת החלטות לא יתרמו ליציבות הפיננסי של מזל קשת . אם הוא לא יחשוב טוב, המצב יכול להתהפך וזה יוביל להפסדים.

בריאות
ילידי מזל קשת חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי כבר עלו יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. על פי הורוסקופ פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם לחשוב על בריאותכם ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

הטיפ החודשי
אספו את עצמכם, זאת ההמלצה של אסטרולוגיה חודשית כי כל מי שבמעגל שלכם, לא משנה כמה הוא גדול או קטן, זקוקים לכם מאד. העזרה של מזל קשת היא מאד משמעותית עבורם.



4,355 גולשים צפו בעמוד זה