הורוסקופ חודשי מאי 2016

הורוסקופ חודשי מזל קשתלפי הורוסקופ חודשי מזל קשת מנסה לעשות משהו חדש בתחילת חודש מאי. כנראה שמדובר על דבר אשר הוא רצה לעשות בעבר והוא לקחת את זה ברצינות. ארגון הזמן שאתם מקדישים לפרויקטים חדשים הוא במקרה זה פקטור קריטי ורק כך תצליחו לממש אותם.

קריירה
עד חלק האחרון של החודש, הברים לא הולכים חלק עבור מזל קשת. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש נמצאת בזווית הגורמת לירידה ברמת יעילות במקום העבודה, עיכובים ואי הבנות.

אהבה
כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה וזה מביא לליקויים, חסימות ותסבוכות רבות בחיי הזוגיות. לפי הורוסקופ עליכם להיות חזקים או במערכת יחסים סולידית כדי לעבור את התקופה הזו.

כסף
מבחינה כספית הדברים מסתדרים די טוב, מפני שעל פי אסטרולוגיה חודשית מוענקת לכמזל קשת פרספקטיבה נכונה ונוחות דרך נדיבות כוכבי הלכת של יופיטר וונוס. אתם תצליחו לנהל טוב יותר את ההוצאות.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
מומלץ לנסות להבין מי אתם ומה אתם רוצים מהחיים בעצמכם. נכון, שזה יכול לגרום לכמה אנשים להרים גבה או להיות לא מרוצים, אבל זה לא נכון לבנות את עתידכם לפי מה שאחרים מייעצים או חושבים שזה מתאים לכם.



4,726 גולשים צפו בעמוד זה