הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

הורוסקופ חודשי מזל קשתאם אתה בני מזל קשת, לפי אסטרולוגיה חודשית יכול להיות חודש חיובי במיוחד בתחום העבודה, אבל מצד שני פחות חיובי במישור הסנטימנטאלי. מצב זה דורש המון תשומת לב, כי אתם יכולים לשכוח בקלות שלא טוב לערבב עבודה ואהבה ותמיד חייב להיות איזון בניהם.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית החודש אתם חייבים לחשוב על מצבכם בעבודה, על אסטרטגיות או יוזמה, אז כדאי להכין את השטח. במידה מסוימת אתם מרגישים צורך עצום לשנות דברים בהתנהלות שלכם. עכשיו זה זמן טוב לעשות זאת מבלי להסס.

אהבה
עם ונוס, כוכב האהבה, ממוקם ממש בבני מזל קשת האהבה תמצא בקלות דרך אליו ותמלא את הנשמתו בהרבה אושר. יופיטר, לפי הורוסקופ חודשי נמצא בבית החשיבה והתקשורת של מזל זה, ומביא לחיי הזוגיות תשוקה שהיא מוזנת  על ידי תקשורת והרמוניה נפשית.

כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, החודש תהיה הקלה עבור מזל קשת.

בריאות
אתם עוברים, על פי הורוסקופ תקופה מתוחה ויש עם כל הסממנים המוכרים: עצבנות, חוסר סבלנות, אי סדר במה שאתם עושים. תנסו לשמור על איפוק , לנוח ככל האפשר ולנהל חיים מאוזנים. תשימו לב לתזונה ואל תשכחו לעשות פעילות גופנית.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!



4,944 גולשים צפו בעמוד זה