הורוסקופ מזל קשת חודש פברואר 2014

Sagittarius Monthly Horoscopeחודש פברואר צופן עבור מזל קשת בעיות שונות בחיים השגרתיים במשפחה. בלי להיכנס לפאניקה, חשוב לשבת עם עצמכם ולחשוב איך להתעלות על הבעיות האלה. בכל מקרה התקופה הקשה תעבור בחודש אפריל.

קריירה
לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת מרגיש חוסר הביטחון עצמי בתקופה זו. בכל זאת, נסו לראות את חצי הכוס המלאה ולעשות מעין בדק בית כדי לגלות מה גרם להיכשל בתחום המקצועי.

אהבה
מרקורי על פי הורוסקופ נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות מאופיין בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות זאת התקשורת הלקויה בין הפרטנרים, אך תמיד ניתן לתקן זאת.

כסף
רוב הבשורות על פי אסטרולוגיה חודשית הטובות באות מהכיוון הפיננסי. בתקופה האחרונה נאלצתם להתמודד עם קשיים ועיכובים אבל  עכשיו הכל חוזר בהדרגה לקדמותו. תנסו לנהל יותר בחוכמה את הוצאותיכם.

בריאות
לגבי הבריאות מזל קשת החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי הורוסקופ המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

הטיפ החודשי
כל עוד אתם תשתמשו בחוכמתכם כמו שצריך ותגעו להיות גמישים במצבים שונים, אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שיופיעו במהלך חודש זה. לפי כך, לחשוב פעמיים לפני כל החלטה שתתבקשו לקבל.