הורוסקופ מזל קשת חודש אפריל 2014

Sagittarius Monthly Horoscopeהמוניטין, הקריירה והפוזיציה בחברה של מזל קשת עשויים להיות בסוג של איום או השמצה. החודש לפי אסטרולוגית חודשית עשויים להופיע כמה שינויים אשר היו באוויר, אבל זה לא בלתי אפשרי, שיבואו גם שינויים בלתי צפויים לחלוטין.

קריירה
אמנם החודש לא נטול עצבנות ודפיקות לב, אך בסך הכל הוא מסתמן כחודש די מוצלח עבור מזל קשת. השמש ומרקורי עוברים דרך בית הקריירה של מזל קשת, אשר באופן מסורתי זה סימן טוב עבור המוניטין, היוקרה והסטאטוס שלו. לא לשכוח שמאדים נסוג וזה יכול לגרום לקצת בעיות.

אהבה
הנה חודש נפלא עבור קשרי הנישואים או אהבה של מזל זה. ונוס ויופיטר הם הכוכבים המועילים לסיכויים והישגים. יתר על כן, ונוס הוא הכוכב של האהבה ושל ההרמוניה. המסקנה היא שחודש זה מבטיח להיות על פי הורוסקופ חושני, חיובי לאהבה עם רגעים מאושרים. אפשרי אירוע מיוחד, יוצא מן הכלל.

כסף
אתם צריכים לתת תשומת לב מיוחדת בנושאים הקשורים לכסף של הדיור, רכישות או סחורות שאתם מזמינים. בתקופה הזאת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה אפשרי שיהיו קשיים כספים, קונפליקטים קשורים לכסף, תשלומים דחופים  או הפסדים כספיים. תעשו כל פעולה פיננסית בזהירות.

בריאות
החודש עשוי להיות קצת סוער מדי עבורכם, שוחרי שלווה ונוחות, אז זה יכול להשפיע על האיזון הפנימי שלכם.
זה אפשרי להגיב באמצעות נטייה לכיוון הקיצוניות. לא לנסות לשחרר את הלחצים על ידי אכילה ושתייה! כדאי להרגיע את העצבים באמצעות בפעילות הפיזית אנרגטי ומתמשכת.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ חודשי היא לחשוב על פרישה אפשרית מהתפקיד, או על קנסות או נזקים, אפילו במישור הרגשי, ככל האפשר, כאל מעבר מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם. כל מה שיקרה יהיה בסופו של דבר לטובה!