הורוסקופ מזל קשת חודש דצמבר 2013

Sagittarius Monthly Horoscopeבמהלך החודש דצמבר, מזל קשת יוכיח יותר חיבה כלפי האנשים הסובבים אותו. אתם תרצו לעזור להם במציאת פתרון לכל מני בעיות. זה לא דבר רע, אבל אל תשימו אתכם במקום השני. בכל מקרה מזל קשת , לא צריך לקבל החלטות תחת השפעה של המכרים.

קריירה
לקראת אמצע החודש דצמבר ייתכנו כמה שינויים במקום העבודה. לפי הורוסקופ חודשי, אתם חייבים להיות בכושר מצוין ולהתמקד רק בדברים השייכים לכם. כל הערכה שקיבלתם בזמן האחרון גורמת לכם סיפוק רב, אך אתם חייבים לקיים את ההבטחות שהבטחתם.

אהבה
למרות שעל פי תחזית אסטרולוגית, מדובר על חודש לא פשוט,מבחינת האהבה והיחסים, מזל קשת , מאד ישתדל להעניק תשומת לב ואהבה לאלה שקרובים אליו. זה לא אומר שהוא לא ימשיך להתנהג בחוסר טאקט ולעשות דברים שהוא יצטער אליהם אחר כך.

כסף
זה נראה שהחודש, הרווחים הכספיים הם לא משהו וזה יוביל להרבה וויכוחים עם המשפחה. רק לקרת סוף החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית, המצב קצת ישתפר אבל במקביל מופיעות בעיות אחרות קשורות לירושה או חסכונות.

בריאות
מנקודת המבט של הריאות הקופה די טובה. אחרונה, נאלצתם להתמודד עם חוסר איזון או עם מחלה ממושכת, כעת תוכלו לשחזר את בריאותכם, באמצעות טיפול אשר יוכיח את עצמו סוף, סוף. אתם,על פי הורוסקופ, תתמלאו לאט, לאט באנרגיה ותוכלו לעשות כל מה שאתם רוצים.

הטיפ החודשי
כדי שתצלחו בפעילויות שלכם, לא לדחות את מה שאתם אמורים לעשות, לקיים את הבטחותיכם ולטפח את הקשרים, כולל הקשרים היותר ישנים שבניהם. אתם צריכים ללמוד לנהל יותר טוב את זמנכם.