הורוסקופ מזל קשת חודש נובמבר 2013

Sagittarius Monthly Horoscopeעיון על הורוסקופ חודשי של מזל קשת מראה שהשמש מאירה את ביתה היוזמות, הפופולאריות ושל התמיכה. ההשפעה של כוכב הלכת מאדים, תבוא על ידי ביטוי ישירות על עוצמת הרצון לטפס בסולם החברתי.

קריירה
בעלת בית העבודה של מזל קשת, ונוס, מזמינה הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה. אבל התחושה היא שיש דברים שמתקדמים ויש דברים שהולכים לאיבוד, בו זמנית. על פי תחזית אסטרולוגית  יהיה גם ניסיון של השמצה של עמיתים לעבודה.

אהבה
באהבה, מזל זה יעבור תקופה מלאת מכשולים ומריבות, במיוחד במהלך השבוע הראשון של החודש. גם אם, בני מזל קשת רוצים להעניק כמה שיותר אהבה, תמיד יהיו להם טענות כלפי בני הזוג.

כסף
בחלקו הראשון של החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית, אתם לא תרוויחו מספיק כדי למלא את כל הרצונות. בנוסף, אתם תרצו לעזור לחבר טוב, עם כסף, דבר שלמשפחה יהיה קשה לעכל.

בריאות
לפי הורוסקופ, מדובר על חודש מאד טעון מבחינת רגשית וזה משפיע כמובן על מצב הבריאותי הכללי: עייפות, תשישות פסיכי, דיכאון. כל הדברים האלה חייבים לתת להם להבין שאי אפשר לעבור לסדר היום ולא לטפל במקור הבעיות.

הטיפ החודשי
שימו לב למסמכים הנוגעים לחוזים ושותפויות. לא לשכוח שעדיף להיות החבר הכי טוב של אלה המסתמכים על כוחות עצמם. לשים לב לרגעים שבהם, אתם מרגישים ללא כוחות ולנסות להאט את הקצב.