הורוסקופ שנתי קשת – 2015

Sagittarius Yearly Horoscopeהשנה הקרובה של בני מזל קשת הולכת להיות מעניינת במיוחד, על פי הורוסקופ 2015 אתם הולכים לתכנן תוכניות אך האופי הזהיר שלכם ימנע מכם לחשוב לטווח הרחוק. אתם הולכים לחוות מספר טלטלות השנה, חוש הצדק שלכם יהיה מפותח מאוד בשנה הקרובה – ואתם תלכו רק אחרי החלטות שאתם עומדים אחריהם בצורה מוחלטת.

הורוסקופ 2015 מזל קשת
בני מזל קשת השנה הקרובה הולכת להיות מאוד מיוחדת עבורכם, אתם הולכים לחוות חוויות שונות חלקם חיובית וחלקם שליליות – אך האופטימיות שלכם היא שם המשחק, ככל שהיא תהיה יותר גדולה כך תצליחו להתמקד בדברים המרכזיים שאמורים לקדם אתכם בחייכם. אסטרולוגיה שנתית 2015 קובעת כי אתם טיפוסים זהירים מאוד, וכך רצוי שתמשיכו מבלי לקחת סיכונים מיותרים שאתם לא בנויים לשאת ולקחת על עצמכם. אתם הולכים לשנה גורלית, אך היא תהיה טובה ברובה אם תדעו לנצל הזדמנויות.

קריירה וכסף
הקריירה שלכם בני מזל קשת היא אחד הדברים שהכי חשובים עבורכם, אתם הולכים להפנות את כל החוש היצירתי שלכם למקום העבודה. לפי הורוסקופ שנתי אתם חייבים להתנהל עם הכסף שלכם באופן זהיר, אומנם האופי שלכם מטבעו הוא זהיר – אך תמיד קורץ לקחת סיכונים על מנת לנסות להרוויח, עליכם לדעת כי סוכנים במישור של הקריירה או הכסף בשנה הקרובה יכולים לסבך אתכם מאוד.

חיי האהבה
על פי תחזית אסטרולוגית 2015 אתם אוהבים להיות הקברניטים של חיי האהבה שלכם, בתור בני מזל קשת אתם לא אוהבים שמכתיבים לכם מה לעשות – דבר שבא לידיי ביטוי בעיקר בחיי האהבה שלכם. אתם תחוו בשנה הקרובה רצון להעמיק את חיי האהבה הקיימים או להתחיל משהו חדש במישור הזה – אם אתם נמצאים בזוגיות אתם תרצו להעמיק אותה, ואם אין לכם זוגיות אתם צפויים להתחיל אחת חדשה בשנה הקרובה.

בריאות
השנה אתם צפויים להיות אופטימיים יותר מאשר בשנים האחרונות, דבר שיביא לבריאות יציבה ויגרום לכם להתקדם ולהילחם עם מחלות שעלולות לתקוף אתכם בשנה הקרובה. לפי הורוסקופ 2015 אתם עלולים לסבול מכאבי גב או ירכיים בעיקר כאבי עצמות ופרקים.

הטיפ השנתי
כדאי לעזור לבני הזוג שלכם אם אתם מרגישים שנעשה להם אי – צדק כל שהו, לתת להם את התמיכה שאתם מסוגלים לתת, להגן על האינטרסים שלהם. הפרטנרים שלכם יכולים להפוך לשותפים שיהיו מקור לגאווה אישית.
עדיף לאמץ עמדה עצמאית במקום העבודה, לעמוד על הרגליים שלכם, להיות החלטיים ואחראים באופן ישיר על המשימות שהוקצו לכם.
תתרחקו מהימורים וספקולציות!



7,628 גולשים צפו בעמוד זה

 

מזל קשת הורוסקופ 2014