מזל קשת והכסף

Sagittarius and Moneyהמצב הכלכלי מעניין את מרבית האנשים, קשה מאוד להישאר אדישים לעזרה בכל הקשור אל מקצוע מועדף ותעסוקה אשר עשויה להניב לכם אפשרויות ופרנסה טובה. אסטרולוגיה היא הזדמנות מושלמת עבור בני . מזל קשת לקרוא על האפשרויות הכלכליות שלהם, ועל הדרכים שבהם הם מסוגלים לפרנס את עצמם ואת המשפחה שלהם.

הורוסקופ מזל קשת מתאר את בני המזל ככאלה אשר חייבים להיות בשליטה במקום העבודה שלהם, הם רוצים מאוד לחשוף את כל השקפת עולמם – על ידי מקום עבודה עם מרחב עשייה וחשיבה. החשיבות הגרנדיוזיות שלו, לעיתים עשויות להיום בעוכריו כאשר הוא ירצה לחשוב בגדול גם בעסקים – אך יגלה כי מה שלעיתים עובדים בחיים האישיים לא תמיד מצליח גם בעסקים. תחזית אסטרולוגית מזל קשת תתאר אותו כאחד אשר חייב יציבות כלכלית, ולכן כאשר הוא יחווה נפילות בכל הקשור אל התחומים העסקיים שלו – הוא לא יתייאש וימצא את הדרך לשוב למעלה.

הבנים הקשתיים ידאגו תמיד למצב הכלכלי של משפחתם, כך שלא ייחסר דבר – ואם צריך שהם יעבדו קשה במיוחד על מנת להרוויח את הכסף ביושר הם יעשו זאת – הם לעולם לא יבקשו עזרה או יתלוננו על המצב הקיים – אלא ידאגו לשפר אותו.

הורוסקופ מזל קשת מתאר גם הבנות ככאלה אשר אוהבות מאוד ליהנות מהחיים הטובים, אך להרוויח את כל מה שהן מוציאות ביושר ובעמל. לבנות הקשתיות קשה לקבל החלטה בכל הקשור אל העיסוק שלהן, הן רוצות לטעום מעט מכל דבר – ועשויות לאבד את הראש. לכן בנות מזל קשת צריכות בן זוג דומיננטי אשר יעזור להן לקבל את ההחלטות הקשות, אחרת הן לא יצליחו למצוא את עצמן במהירות.

התאמת מזלות קשת זאת דרך טובה לתת לה קצת ביטחון אשר יביא לה הצלחה הן במישור המשפחתי והן במישור הכלכלי בזכות מצב הרוח. היא תמיד תהיה אופטימית בדומה לגבר הקשת, אך היא קצת פחות חזקה ממנו ולכן יכולה להישבר לאחר תקופה מסוימת – עם גבר דומיננטי כמו אריה או קשת היא יכולה להביא את כל היתרונות שלה.



14,239 גולשים צפו בעמוד זה