מזל קשת הורוסקופ חודשי – אוקטובר 2014

Sagittarius Monthly Horoscopeמזל קשת יהי יותר ויותר מודע שלא משנה כמה ינסה ללכד אחים, אחיות, שכנים או ידידים מילדות, ישנם עדיין סודות, קנאה, משקר לגבי מי מחלקים את המחיר.

קריירה
לפי אסטרולוגיה חודשית החודש אתם חייבים לחשוב על מצבכם בעבודה, על אסטרטגיות או יוזמה, אז כדאי להכין את השטח. במידה מסוימת אתם מרגישים צורך עצום לשנות דברים בהתנהלות שלכם. עכשיו זה זמן טוב לעשות זאת מבלי להסס.

אהבה
אם מזל קשת ינסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. על פי הורוסקופ חודשי הרווקים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון ומתחילים לחשוב על העתיד ועל הנישואין.

כסף
למרבה הצער, כל מה שמתרחש החודש מבחינה כספית תלוי רק בבני מזל קשת , אלא בעיקר באלה שאתם הוא עובד. חלק מההכנסות יגיעו קצת באיחור אבל יגיעו בסוף.

בריאות
לגבי הבריאות מזל קשת החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.