מזל קשת הורוסקופ חודשי מרץ 2018

הורוסקופ חודשי מזל קשתהחלק השני של החודש, ייתכן, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית שתהיה נקודת מפנה עבור מזל קשת, שינוי יותר פתאומי, לא נוח או מפתיע, אבל לאחר מכן המכשול יעלם והדברים יסתדרו.

קריירה

מאדים, על פי אסטרולוגיה חודשית שהוא כוכב הפעולה והיוזמה אבל גם של המתח מתחיל לסגת מבית העבודה של מזל קשת. התוצאה לא תהיה טובה:.חוסר אנרגיה, חוסר מוטיבציה, חילוקי דעות.

אהבה

לשהייה הממושכת של ונוס בבית הזוגיות של מזל קשת יש ללא ספק תועלת. סביר להניח שתשימו לב על היבטים מסוימים של מערכת היחסים, אשר עד עכשיו הוזנחו.

כסף

החודש יהיו הזדמנויות שעשויות להביא לכך שתפגשו אנשים חזקים ומשפיעים אשר יתרשמו מאד מהפופולאריות שלכם. לפי הורוסקופ חודשי אתם יכולים ליהנות מתמיכה שלהם ברגעים קריטיים, אז אל תהססו לבקש אותה. גם אם יש לחץ פיננסי מסוים, הכסף נמשך אליכם.

בריאות

פיזית, אתם בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכול להיות משהו יותר עדין. אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש הכוחות הפיזיים ירדו ואתם תרגישו מאד עייפים.

הטיפ החודשי

מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.



4,352 גולשים צפו בעמוד זה