מזל קשת הורוסקופ חודש אוגוסט 2014

Sagittarius Monthly Horoscopeאם אתם מזל קשת החודש אמורות לפי תחזית אסטרולוגית חודשית להתרחש בעיות בחיי היומיום: בעבודה  וגם במשפחה. אתם חייבים לקבוע לעצמכם סדרי עדיפויות אחרת הדברים מסתבכים.

קריירה
הקריירה של מזל קשת, במיוחד בחלק השני של החודש מתחילה להתאושש, כאשר הוא יחליט שהיגיע הזמן לעשות שינויים, בדרך החשיבה שלו מול כל מני הזדמנויות. בתקופה הזאת, אכן יהיו הצעות מעניינות ואתם תצליחו למשוך את תשומת הלב על ידי רעיונותיכם.  

אהבה
אם מזל קשת ינסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. על פי הורוסקופ חודשי הרווקים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון ומתחילים לחשוב על העתיד ועל הנישואין.

כסף
גם אם אתם מרוויחים מספיק כסף תלמדו גם לחסוך כדי שגם בעתיד לא תצטרכו לדאוג לביטחון הכלכלי שלכם.
העקשנות והפזיזות לגבי קבלת החלטות לא יתרמו ליציבות הפיננסי של מזל קשת. אם הוא לא יחשוב טוב, המצב יכול להתהפך וזה יוביל להפסדים.

בריאות
ילידי מזל קשת חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי כבר עלו יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. על פי הורוסקופ פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם לחשוב על בריאותכם ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לשים לב על כך שיהיו כמה עננים בתחום הקריירה. היכולות שלכם יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלכם.