מזל קשת הורוסקופ חודש אוגוסט 2015

 

Sagittarius Monthly Horoscopeמזל קשת מרגיש החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית שכל פעילות אשר בדרך כלל, היא שגרתית נראה עכשיו כמטלה. כדי לנצל למקסימום את המעבר של ונוס, חשוב לבני מזל קשת להאמין בכישרונותיו.

קריירה
השמש נמצאת בבית מזל קשת ומעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.

אהבה
כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה וזה מביא לליקויים, חסימות ותסבוכות רבות בחיי הזוגיות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עליכם להיות חזקים או במערכת יחסים סולידית כדי לעבור את התקופה הזו.

כסף
לפי הורוסקופ חודשי צפוי שכעת ההשפעות של כוכבי הלכת כגון וונוס והשמש יגרמו לכך שבמישור הפיננסי הדברים רק הולכים ומשתפרים. רק לשים לב להוצאות מיותרות!

בריאות
ונוס מביא אופטימיות ומצב רוח טוב, מעין זריקה אנרגיה, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. עם זאת, ונוס ושבתאי נמצאים בזווית אשר יכולה לגרום לבעיות בריאותיות במהלך החודש. מומלץ להיות זהירים מאוד, בתקופה האחרונה של החודש, כי ייתכנו בעיות בריאות לא צפויות.

הטיפ החודשי
מומלץ שבימים שבאמצע החודש, אתם צריכים להתייחס עם טאקט לכל המצבים שבהם אתם מעורבים, כי אחרת זה יכולים להתרחש מחסומים או סיבוכים אחרים. כפי שאתם יודעים כבר תקשורת פתוחה וכנה תמיד עוזרת ועושה רושם חיובי.