מזל קשת הורוסקופ חודש יוני 2014

Sagittarius Monthly Horoscopeאם אתה בני מזל קשת, לפי אסטרולוגיה חודשית יכול להיות חודש חיובי במיוחד בתחום העבודה, אבל מצד שני פחות חיובי במישור הסנטימנטאלי. מצב זה דורש המון תשומת לב, כי אתם יכולים לשכוח בקלות שלא טוב לערבב עבודה ואהבה ותמיד חייב להיות איזון בניהם.

קריירה
השמש הזוהרת נמצאת מזל שלכם, דבר אשר מביא באופן מסורתי הצלחה. המוניטין של מזל קשת רק הולך וגדל, הביטחון העצמי הוא חזק, המרץ בשיאו, אז יש לו הכול כדי להצליח. בחלקו השני של החודש יהיו קצת עיקובים, אבל הכל מסתדר שוב לקרת סוף החודש.

אהבה
יופיטר, לפי הורוסקופ חודשי עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.

כסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, מרקורי מתחיל בתחילת החודש בנסיגה מבית הכסף של מזל קשת ויחזור שוב לשם לאחר אמצע החודש. זה אומר שיהיו בעיות וסיבוכים במישור הפיננסי, לכן, מומלץ להימנע מעסקאות חשובות לשקול היטב מה אתם קונים ומה אתם עושים באפן כללי עם הכסף.

בריאות
הנסיגה של מרקורי עלולה לגרום לתחושה מסוימת של אי נוחות ושל חוסר אנרגיה בשבועות האחרונים של החודש הזה. לפי כך, עדיף להימנע ממצבים שבהם תגיעו לעייפות כרונית וכמובן היזהרו מה אתם אוכלים ובמיוחד כמה אתם אוכלים או שותים.

הטיפ החודשי
מומלץ לנסות להבין מי אתם ומה אתם רוצים מהחיים בעצמכם. נכון, שזה יכול לגרום לכמה אנשים להרים גבה או להיות לא מרוצים, אבל זה לא נכון לבנות את עתידכם לפי מה שאחרים מייעצים או חושבים שזה מתאים לכם.