מזל קשת הורוסקופ חודש ספטמבר 2014

Sagittarius Monthly Horoscopeזה הו חודש נהדר עבור הזיכרונות של מזל קשת, להניח למספר עובדות בעברו, אשר אפשרו לו שלוות נפש. אתם מגיבים במהירות ליוזמות ולא תפספסו שום הזדמנות לעשות כסף. מערכות היחסים יכולים לעבור דרך שלב של המונוטוניות או שעמום וכיום יש את הרושם של עמידה במקום.

קריירה
השמש נמצאת בבית מזל קשת ולפי הורוסקופ חודשי מעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.

אהבה
תיהנו! בתחילת החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס, כוכב ההרמוניה ושל האהבה, נכנס למזל שלכם והוא נשאר שם עד לקראת סוף החודש. עם ונוס לידכם לאהבה, חמלה, לשמחה, להנאה וליופי יש יותר המקום בחייכם.

כסף
מזל קשת נהנה מאהדה והערכה, המוניטין מתחזק והיחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. גם הרצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה יאפשרו לו בעתיד רווחים יפים.

בריאות
מצבכם הבריאותי לא משו ולכן מומלץ לא להתייחס בקלילות כלפי כל מחלה, לא משנה כמה היא חסרת חשיבות. על פי אסטרולוגיה חודשית החלק השני של החודש יכול להביא כמה פתרונות רפואיים.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא להיות זהירים, מפני שהסיכון של תאונות ותקריות שונות נותר עדיין גבוהה. זה הזמן הכי טוב להסביר, לשכנע ולהתווכח בכל מה שקשור לדברים שאתם מאמינים בהם!