מזל קשת הורוסקופ חודש ספטמבר 2015

Sagittarius Monthly Horoscopeאם הייתם מעורבים בכל מני דברים, כנראה שהיו לכם הישגים, אבל עם מאמץ גדול ועם הרבה בעיות. לעת עתה, חודש ספטמבר יכול להביא סיפוק לבני מזל קשת על ידי הכישרון והמיומנויות, היוזמה, התקשורת והידע.

קריירה
על פי הורוסקופ חודשי לאחר כמעט 3 שנות עבודה קשה, מתוחה, לא מוערכת או לא נעימה, מזל קשת יכול שתתחיל להירגע יותר: שבתאי יעזוב, סוף, סוף, את בית העבודה. אבל, אפילו אם מרגישים קצת שחרור בחודשים הבאים, אתם צריכים למצוא את הכיוון ואת היעדים.

אהבה
ונוס, כוכב האהבה, נכנס ישר לבית האהבה שלכם, אז סיבוכים אשר היו לאחרונה בתחום הרומנטיקה נוטים להיעלם. כעת,על פי אסטרולוגיה חודשית יש לכם תמונה ברורה יותר של המצב, אתם מ בינים טוב יותר מה שאתם רוצים ומה לעשות.

כסף
יופיטר, השליט של בית הקריירה של מזל קשת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית נכנס בתחילת החודש הקודם לבית מנוגד באשר הקודם וזה יגרום לקונפליקטים עם נפטון בבית הזה. לא חסרה עבודה וגם לא הכסף, אבל יהיה חוסר עקביות או ארגון .

בריאות
עדיין אתם מרגישים מתוחים למדי, אבל בחודש הבא אתם מתחיל להיות יותר רגועים. חשוב לא להגזים, ולשמור על הרמוניה ביחסים עם אחרים. בחלקו האחרון של החודש אתם עלולים להיות חשופים לאי הנוחות מסוימת מבחינה בריאותית.

הטיפ החודשי
אתם חייבים להירגע, להתמודד עם הבעיות בצעדים קטנים, עם הרבה סבלנות וקור רוח. יש להימנע מקיצוניות מכל סוג שהי! בכל פרויקט, יש לסמוך רק על עצמכם מלכתחילה כי לאחרים אולי יהיו תגובות בלתי רגילות.



6,192 גולשים צפו בעמוד זה