מזל קשת הורוסקופ חודשי – יוני 2015

Sagittarius Monthly Horoscopeלפי תחזית אסטרולוגית חודשית עבור מזל קשת החודש יתחיל בצורה מתוחה מאד, אבל ככול שהימים יחלפו זה האווירה תהיה יותר ויותר רגועה. יש לכם הרבה סיבות לדאגה בתקופה זו, אבל תעשו את כל המאמצים להישאר אופטימיים.

קריירה
בתחום הקריירה מזל קשת שואף לביצועים הכי טובים שיש וזאת הסיבה שהוא לא יתלבט ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו להצליח ולהתקדם. המניע הוא בהחלט האינטרס הכלכלי שלו וזאת התקופה המתאימה, אבל שום דבר לא יבוא בקלות.

אהבה
אף על פי שבני מזל קשת ינסו לשים בחייהם את האהבה ואת הזוגיות במקום הראשון, באופן כללי האווירה היא לא פשוטה ומלאה באי הבנות. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם תמצאו פתרונות על ידי דו שיח עם בני זוגכם.

כסף
הבשורות הטובות החודש יבואו דווקא מהכיוון הפיננסי. לאחרונה התמודדתם עם עיקובים וקשיים אבל הכל יחזור בהדרגה לקדמותו. ההכנסות יהיו מספקות אבל אתם חייבים לנסות לנהל יותר בחוכמה את ההוצאות שלכם.

בריאות
ונוס יביא מצב רוח טוב, אופטימיות ומצב רוח טוב ואנרגיה, בעיקר במחצית הראשונה של החודש. על פי הורוסקופ חודשי ונוס ושבתאי נמצאים בזווית בעיתית שיכולה לגרום לבעיות בריאותיות. תהיו זהירים במחצית השנייה של החודש לגבי בעיות בריאות לא צפויות.

הטיפ החודשי
הימנעו ממצבים אשר יובילו לקונפליקטים מיותרים. גם אין סיבה להרגיש חסרי ביטחון בתקופה זאת. חוסר האנרגיה שאתם מרגישים מדי פעם דורש תשומת לבכם. תנשו לנוח ולהירגע בכל הזדמנות.