מזל קשת הורוסקופ ינואר 2015

Sagittarius Monthly Horoscopeכבר מהיום הראשון של חודש ינואר, מזל קשת מרגיש שהוא חוזר סוף, סוף לעצמו. ספקות לגבי עצמו ייעלמו אט, אט. לא זו בלבד, חשוב לתת חשיבות רבה יותר לדרך שבה הוא מציג את עצמו בחברה. לא יזיק אם תהיו יותר פתוחים, ותכירו אנשים חדשים.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל קשת המעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
חודש ינואר הוא בדרך כלל חודש שיכול להביא שביעות רצון. היחסים בין בני הזוג יכולים להיות מאוד מהנים ונוחים כל עוד קיימת רוח של ידידות וכל עוד בני הזוג חולקים עניינים משותפים, אבל נוטים לפעול יותר ברמה הגיונית ולא ברמה רגשית.

כסף
אתם עדיין עמוסים ועובדים קשה או בתנאים אשר מגבילים אתכם, אבל, למרבה המזל, על פי אסטרולוגיה חודשית הכסף זורם, כך שיש לכם סיפוק לאור המאמצים שעשיתם. לא פחות חשוב לשקול כל הוצאה אשא אתם עושים ולנסות גם לחסוך.

בריאות
מבחינה פיזית מזל קשת בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכולה להיות קצת יותר עדינה. אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש על פי הורוסקופ חודשי הכוחות הפיזיים ירדו, אבל אסור לוותר יש ללכת ברגל, לרכב על אופניים, לרקוד, לשחות, בקיצור לעשות ספורט!

הטיפ החודשי
למרות שאתם יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.