מזל קשת הורוסקופ 2014

Sagittarius Yearly Horoscopeהורוסקופ שנתי של מזל קשת, בדומה להורוסקופ של שאר המזלות הוא תחזית אסטרולוגית לתקופה ארוכה יותר שבה יכולים להתרחש המון דברים בחייו. כל הורוסקופ שנתי מצייר בקווים כללים אירועים שעלולים לקרות במהלך של שנה שלמה. אם יודעים מה עלול לקרות, נדע טוב יותר איך להתמודד ואיך להגיב מול מצבים שונים. כאן, מזל קשת יוכל להתעדכן לגבי מצב המשפחתי, אהבה , בית, כסף, קריירה בריאות וכמובן לקבל עצות בצורה של טיפים שישמשו אותו לקבל החלטות או לשנות דברים בחייו. אין ספק שאם תמצאו מגדת עתידות אונליין ניתן יהיה לקבל הרבה יותר פרטים על העתיד האישי שלכם.
הורוסקופ שנתי יכול להקל במידה מסוימת על מזל זה, מבחינה של מבט כללי, על איך לא להיות במצב בלתי רצוי שרק יכול להוביל להזיק לו.

הורוסקופ 2014 קשת
אחת הנקודות הרגישות בשנת 2014, על פי הורוסקופ שנתי היא התחום הכספי. כדי להפחית את הסיכון, מזל קשת צריך להגביל את עצמו למה שיש לו, לא לחיות מעל יכולותיו, להימנע מהלוואות אלא אם כן זה הכרחי. יש נטייה להגזמה ובזבזנות, ונטייה להעריך את עתיד בצורה אופטימית מדי.
עוד נקודה כואבת בשנת 2014 הם החברים. לפי אסטרולוגיה שנתית מאדים ברגרסיה בבית הידידות של הקשתים, סביר מאוד להניח שיהיו עימותים עם חברים או שאתם תהיו עסוקים מעל ומעבר עם הבעיות שלהם. אולי אפילו לבזבז קצת יותר עבורם.

קריירה וכסף
עבור מזל קשת החלק הראשון של שנת 2014 מלווה בחששות פיננסיים. הם היו כבר בשנה שעברה, יותר נכון מהקיץ, כי יופיטר, על פי הורוסקופ נכנס לאחד מבתיהם הפיננסיים של הקשת, והתגברו כאשר נכנס לבית הפיננסי השני ונוס.
בקריירה של מזל קשת לא יהיו ההתפתחויות מרהיבות בחלק הראשון של שנת 2014. אפילו אתם יכולים להתמודד עם קשיים מסוימים ברבעון הראשון, או שיהיו כמה בעיות במקום העבודה.
החלק השני של שנת 2014 מביא אווירה יותר חיובית.

חיי האהבה
לפי תחזית אסטרולוגית אוראנוס משפיע מאד את בית האהבה של מזל קשת עד 2018. השפעתו מאופיינת על ידי וריאציות, התחדשות או שינויים בלתי צפויים.
החלק הראשון של שנת 2014 מצטיינת בהקשר זה: אוראנוס יתחיל שורה של שינויים דרמטיים בנוף הרומנטי. אגב, באמצע השנה הסערה שנגרמה על ידי אוראנוס נרגעת, ובמהלך שאר השנה השלווה והרמוניה חוזרות.

בריאות
אתם מתעייפים בקלות רבה יותר מהרגיל, ייתכן שאתם מתישים את עצמכם בגלל סכסוכים יום יומיים ואתם לא מסוגלים לעמוד במאמץ גופני ממושך.
עם זאת, לקרת סוף השנה אתם מתמלאים באנרגיה. אתם תרגישו יותר חזקים והמצב הבריאותי יהיה טוב יותר. בשלב זה אתם תרגישו גם מאושרים יותר ותוכלו להיות מעורבים בפעילות הדורשת כוח ואנרגיה.

הטיפ השנתי
כדאי לעזור לבני הזוג שלכם אם אתם מרגישים שנעשה להם אי – צדק כל שהו, לתת להם את התמיכה שאתם מסוגלים לתת, להגן על האינטרסים שלהם. הפרטנרים שלכם יכולים להפוך לשותפים שיהיו מקור לגאווה אישית.
עדיף לאמץ עמדה עצמאית במקום העבודה, לעמוד על הרגליים שלכם, להיות החלטיים ואחראים באופן ישיר על המשימות שהוקצו לכם.
תתרחקו מהימורים וספקולציות!



6,116 גולשים צפו בעמוד זה