מזל קשת זכר במיטה

Sagittarius man in bedהורוסקופ מזל קשת מתאר אותו כאדם אשר אוהב להמר, הוא לא אוהב יציבות – ותמיד ינסה להגיע למיטב על ידי לקיחת סיכונים. בחדר המיטות הוא פועל באופן דומה, הוא ינסה להשיג את הנשים המרשימות ביותר – ולא יבחל בשום אמצעי. גבר בן מזל קשת במיטה ירצה תמיד להיות בראש, הוא לא ירצה שבת הזוג שלו תהיה המובילה או זאת שנוקטת עמדה במצבים אינטימיים – הוא מרגיש שזה פוגע לו באגו ומביא לכך שהוא מרגיש חוסר ביטחון. חדר המיטות הוא המקום המועדף עליו, הוא לא אוהב להתמסד ולהרגיש כבול לבת זוג – רק אהבת אמת תביא אותו להיכנס למערכת יחסים רצינית.

מזל קשת ידועים כגברים אשר אוהבים כנות ויושר, ולכן הם תמיד יהיו שקופים עם בנות זוג שלהם – הם לא יסתירו שום רצון או צורך שיש להם, עד שלעיתים ניתן להרגיש בחוסר נוחות בצד השני. אסטרולוגיה תגיד טוענת כי הזכרים הקשתים יהיו ג’נטלמנים וידעו להפגין אהבה רק כלפי נשים שעומדות בכל הצרכים שלהם.

כאלה שיתנו להם חופש לקדם את המטרות שלהם, ויתמכו בכל צעד שהם עושים. מזל קשת במיטה ירצה לנסות מכל דבר, על מנת להיות בטוח כי הוא לא מפספס שום פרט – אחרת הוא לא יוכל להרגיש בנוח. לכן הוא יהיה עם נשים רבות, וירצו לשאוב כל פיסה של אינטראקציה.

גברים בני מזל קשת בחדר המיטות יהיו כמו אריות, הם אנרגטיים מאוד ויהיו תוססים כל עוד בת הזוג שלהם תתאים לרצונות שלהם.

אם תרצו להתאים בת מזל אחר שתהיה אידיאלית לבן מזל קשת במיטה זאת ללא ספק תהיה בת מזל מאזניים או אריה – אשר תמיד יוכלו לעניין את הזכרים הקשתים ולעולם לא יתפרשו בעיניהם כבנאליים ומשעממים. אך אנו לא ממליצים לבצע התאמת מזלות קשת – הם תמיד ירצו משהו אחר, ולכן כמעט בלתי אפשרי לרצות אותם באופן מלא. תנסו לשנות ולהיות מיוחדים, רק כך תוכלו לגרום לגברים הקשתים להימשך אליכם לאורך זמן רב.



44,933 גולשים צפו בעמוד זה

Sagittarius in bedמזל קשת במיטה
קשה מאוד לאבחן כיצד כל אחד יגיב במצבים מסוימים, מזל קשת במיטה לא רחוק ממזל קשת בחיים הרגילים – בני…
ReadMore1

 

Sagittarius woman in bedמזל קשת נקבה במיטה
לעולם אל תגידו לבת מזל קשת מה לעשות, היא רוצה להיות זאת שמכתיבה את התנאים – ושבן הזוג שלה ייתן לה חופש…
ReadMore1

 

Sagittarius man in bedמזל קשת זכר במיטה
הורוסקופ מזל קשת מתאר אותו כאדם אשר אוהב להמר, הוא לא אוהב יציבות – ותמיד ינסה להגיע למיטב על ידי לקיחת…
ReadMore1