מזל קשת זכר

 Sagittarius Manמזל קשת זכר הוא אחד המזלות התוססים ביותר בגלגל המזלות, מדובר בבחור שאפתן מאוד – אך באותה מידה גם מלא שמחת חיים ואופטימי במיוחד. ברגע שהוא יתקרב לחיים שלך, הוא ידביק אותך בשמחת החיים שלו – כך שהוא מאוד אוהב לראות את האנשים בסביבתו שמחים ואופטימיים. מזל קשת משתי המינים יציב לעצמו תמיד מטרות שאפתניות במיוחד – אך ריאליסטיות שניתנות להשגה על ידי מאמץ ועבודה קשה. גבר קשת הוא ללא ספק התגלמות חיה של הטענה הזאת, על מנת להרשים את בנות הזוג שלו הוא יציב לעצמו מטרות קשות במיוחד ובסופו של דבר גם ישיג את המטרות הללו. אסטרולוגיה מתארת את הגברים הקשתים ככאלה אשר חייבים תמיד להיות בשיאם, ולכן הם לרוב יבחנו נשים אחרות למרות שהם נמצאים עם אישה אחרת – הם תמיד ירצו לקבל את הטוב ביותר אליהם.

מזל קשת גבר חושש מאוד להיכנס לזוגיות עמוקה ורצינית, אך בתוך עומק ליבו הוא משווע לאהבה אמיתית אשר תסעיר אותו – אך תהיה כנה ואמיתית, הוא לא יהיה מוכן לשקר או שישקרו לו בשום מצב. הורוסקופ מזל קשת תמיד יגידו את מה שהם חושבים, הם לא מאמינים בטענה כי יש דברים שעדיף לשמור בלב – הם תמיד יגידו מה שהם חושבים, למרות שלעיתים מדובר באמירות קשות אשר עשויות להתפרש באופן מוטעה.

מזל קשת זכר תמיד יישאר עמוק בתוך ליבו רווק, והוא לא יהיה מוכן לקבל אישה שתשעבד אותו לרצונות שלה. התאמת מזלות עבור גבר שהמזל שלו הוא קשת יכולה להניב תוצאות יפות עם בחורה בת מזל אריה שגם היא מאוד תוססת ויכולה לשמור על התשוקה של הקשר בניהם לאורך זמן. לכן אם את רוצה להשיג בן מזל קשת גבר את חייבת להיות בשיאך, הוא לעולם לא יתפשר על האידיאולוגיות שלו – ולא יתפשר על בת הזוג איתה הוא יחלוק את חייו. מבחינתו עדיף לחכות זמן רב, ובסופו של דבר לקבל את הטוב ביותר – כך גם בזוגיות ובכל צעד שהוא עושה בחייו.



103,775 גולשים צפו בעמוד זה

Sagittariusמזל קשת תכונות
מזל קשת הוא אחד המזלות שהכי קשה לאפיין, והאנשים אשר משתייכים למזל זה לרוב יאהבו מאוד הרפתקאות…
ReadMore1

 

Sagittarius Womanמזל קשת זכר
מזל קשת זכר הוא אחד המזלות התוססים ביותר בגלגל המזלות, מדובר בבחור שאפתן מאוד – אך באותה מידה גם מלא…
ReadMore1

 

Sagittarius Womanמזל קשת נקבה
מזל קשת נקבה הינה אחת הנשים המרשימות ביותר בגלגל המזלות, לגברים קשה מאוד להישאר אדישים לנוכח המראה…
ReadMore1