מזל קשת נקבה

Sagittarius Womanמזל קשת נקבה הינה אחת הנשים המרשימות ביותר בגלגל המזלות, לגברים קשה מאוד להישאר אדישים לנוכח המראה המרשים שלה – אך לה קשה מאוד לבטוח ולסמוך על גברים באופן כללי. אסטרולוגיה מתארת את בני מזל קשת כטיפוסים שאינם רוצים להישאר באותה נקודה, וכך גם הנקבה – קשה לה מאוד להישאר במקום אחד ותמיד תחפש דרך ליצור לעצמה נקודות מילוט בכל תחום בחייה: קריירה, משפחה, אהבה, זוגיות ועוד. הבנות הקשתיות יכולות להסתדר בכל מקום, ולכן היא נותנת את האפשרות להתקרב אליה – אך אנשים שהיא לא מעוניינת שיהיו בקרבתה יודעים זאת באופן ברור וגלוי.

לעיתים האישה קשת עשויה להיראות תמימה ואישה טובה, אך עליכם לדעת כי היא איננה פראיירית – היא לא מוותרת על הרצונות והדעות שלה ומסוגלת להילחם על מנת להצדיק את החשיבה שלה.

 

מזל קשת אישה תמיד חושבת צעד אחד קדימה, ולא תסתפק רק במה שקורה בזה הרגע – מהסיבה הזאת היא עושה מעט טעויות, וברוב המקרים היא חושבת מספר פעמים לפני שהיא עושה צעד שעלול לגרום לה סיכון. הורוסקופ מזל קשת בעיקר בצד הנשי, מתאר אותן כאוהבות קניות ומוצרים איכותיים במיוחד – היא תמיד תרצה לקנות מותגים ולהיות בשיאה על מנת להישאר תמיד במרכז הבמה וכך לא תרד ממנה תשומת הלב והאכפתיות.

התאמת מזלות עבור מזל קשת נקבה יכולה להיות דבר לא פשוט כלל, היא מאוד ביקורתית – ולכן יהיה קשה מאוד להתאים לה בן זוג אשר יענה על כל הצרכים שלה. אך על מנת לתת סיכוי למערכת זוגית, היא חייבת שיהיה בה עניין והתחדשות – ולכן בני מזל אריה יכולים להיות אופציה מצוינת. בנוסף ניתן להגיד כי מזל קשת אישה חייבת שיהיה לה גבר אשר למראית עין ייתן לה את השליטה על הבית למען סיפוק האגו שלה – אך שהוא בכל זאת יהיה הרב חובל של הבית וינווט את הבית להצלחה בכל התחומים. בסופו של דבר מי שיענה על כל הצרכים שלה, יקבל רעייה מדהימה אשר מוכנה לתת מעל ומעבר לבן הזוג שלה.



24,767 גולשים צפו בעמוד זה

Sagittariusמזל קשת תכונות
מזל קשת הוא אחד המזלות שהכי קשה לאפיין, והאנשים אשר משתייכים למזל זה לרוב יאהבו מאוד הרפתקאות…
ReadMore1

 

Sagittarius Womanמזל קשת זכר
מזל קשת זכר הוא אחד המזלות התוססים ביותר בגלגל המזלות, מדובר בבחור שאפתן מאוד – אך באותה מידה גם מלא…
ReadMore1

 

Sagittarius Womanמזל קשת נקבה
מזל קשת נקבה הינה אחת הנשים המרשימות ביותר בגלגל המזלות, לגברים קשה מאוד להישאר אדישים לנוכח המראה…
ReadMore1