הורוסקופ חודשי מרץ 2016

הורוסקופ חודשי מזל קשתזה הו חודש נהדר עבור הזיכרונות של מזל קשת, להניח למספר עובדות בעברו, אשר אפשרו לו שלוות נפש. אתם מגיבים במהירות ליוזמות ולא תפספסו שום הזדמנות לעשות כסף. מערכות היחסים יכולים לעבור דרך שלב של המונוטוניות או שעמום וכיום יש את הרושם של עמידה במקום.

קריירה
השמש נמצאת בבית מזל קשת ולפי הורוסקופ חודשי מעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.

אהבה
הנה חודש נפלא עבור קשרי הנישואים או אהבה של מזל זה. ונוס ויופיטר הם הכוכבים המועילים לסיכויים והישגים. יתר על כן, ונוס הוא הכוכב של האהבה ושל ההרמוניה. המסקנה היא שחודש זה מבטיח להיות על פי הורוסקופ חושני, חיובי לאהבה עם רגעים מאושרים. אפשרי אירוע מיוחד, יוצא מן הכלל.

כסף
אתם עדיין עמוסים, אתה עובדים קשה או בתנאים מגבילים, אבל, למרבה המזל, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הכסף זורם, כך שיש לכם סיפוק לאור המאמצים שעשיתם.

בריאות
ונוס מביא אופטימיות ומצב רוח טוב, מעין זריקה אנרגיה, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. עם זאת, על פי אסטרולוגיה חודשית ונוס ושבתאי נמצאים בזווית אשר יכולה לגרום לבעיות בריאותיות במהלך החודש. מומלץ להיות זהירים מאוד, בתקופה האחרונה של החודש, כי ייתכנו בעיות בריאות לא צפויות.

הטיפ החודשי
למרות שאתם יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.



4,774 גולשים צפו בעמוד זה