מזל קשת הורוסקופ חודש יולי 2014

Sagittarius Monthly Horoscopeחודש יולי לפי הורוסקופ חודשי חודש מלא באירועים. חודש עם הרבה תשוקה אך גם חודש מבלבל במיוחד. אז קחו את הכל בקלות ולאט! התפיסה של מזל קשת היא סובייקטיבית מעוותת, אז לא מומלץ לקחת החלטות חשובות עכשיו.

קריירה
הקריירה של מזל קשת חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס, ומאדים יכולים להפעיל ולגרום בכל עת לעוינות. אז בחודש הזה יש סיכויים שתמיד יתפרצו סכסוכים חסרי טעם. ייתכן שגם בני הזוג שלכם מגיבים ב אופן אימפולסיבי מולכם, לא משנה על מה ולמה.

כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה הקלה עבור מזל קשת.

בריאות
תמשיכו לעקוב מקרוב על בריאותכם גם החודש. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן רציני ומיידית. תנסו להתייעץ עם רופאים מומחים במידת הצורך ולעשות בדיקות כלליות.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.