מזל קשת הורוסקופ פברואר 2015

Sagittarius Monthly Horoscopeבחלקו הראשון של חודש פברואר על פי הורוסקופ חודשי האירועים זורמים ללא הרף ומזל קשת חייב להיות זהיר מאד כדי שהדברים לא ילכו לכיוון הלא רצוי ואולי להפוך למשהו לא נעים. אם לא חשבתם עדיין לעשות כמה שינויים בחייכם, טוב תעשה לעשות זאת לע מנת שהאירועים לא יפתיעו אתכם.

קריירה
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל קשת עדיין רוכב על הגל, אבל לא צריך להתפלא שיהיו אנשים אשר שמנסים להכניס מקלות בגלגלים או לרכל מאחורי גבו. לא צריך להתרגש מכל הדברים האלה כי מדובר על אי הנוחות חולפת ולא משהו ששווה התייחסות.

אהבה
אם מזל קשת נמצא ביחסים שהוא מאמין בהם באמת, יהיה חכם להקדיש יותר תשומת לב לרגשות והתגובות של בני הזוג ולנסות לשים את עצמו לעתים קרובות יותר במקומם. החלק הראשון של החודש נראה מורכב ביותר, במיוחד בימים הראשונים.

כסף
לפי אסטרולוגיה חודשית ההכנסות הכספיות משביעות רצון, אבל אתם חייבים להיות זהירים מאוד  מול המוסדות הפיננסיים כמו בנקים, מס הכנסה ועוד. במידה ותרצו לקחת הלוואה תקראו גם את האותיות הקטנות.

בריאות
לא משנה עד כמה אתם עסוקים, תמיד רצוי לשים לב לבריאותכם. אתם חייבים לתכנן היטב את היום בצורה כזאת כדי שיישאר מספיק זמן לרגיעה ולמנוחה.  חשוב גם לשמור על סדר קבוע ככל האפשר בחיי היומיום.

הטיפ החודשי
החודש על פי הורוסקופ מומלץ מאש להימנע ממצבים אשר עשויים לגרום לסכסוכים! בחלק השני של החודש רצוי להיזהר מאד לא להתקרב לאנשים שהם חולים מפני שיש סכנה של התדבקות.